.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفته آينده تغييرات در وزارت كشور و استانداري ها

سرپرست وزارت كشور با اشاره به پاره اي تغييرات در اين وزارتخانه تصريح كرد كه هفته آينده تغييرات در وزارت كشور و استانداري ها اعلام مي شود.
به گزارش ايسنا، سيدمهدي هاشمي گفت: بررسي بحث تغييرات ساختاري و تشكيلاتي در وزارت كشور و استانداري ها از حدود يك سال پيش شروع شده است، كارگروه هاي مختلفي نيز روي اين موضوع كار كردند و جمع بندي و نتايج آن در جلسات مختلفي مطرح و تاييد شده است. وي افزود: مراحل نهايي بررسي و ساختار و تشكيلات وزارت كشور به انجام مي رسد و ان شاءالله اين هفته ابلاغ مي شود.
وي با بيان اين كه هدف از اين تغييرات رفع ابهام در مورد بعضي از تشكيلاتي است كه مشابه يا موازي هستند، افزود: تلاش وزارت كشور در جهت ارتقاي سطح كارآمدي و كيفيت سازمان است تا بتواند خدمت رساني بيشتر، بهتر و روانتري داشته باشد.
هاشمي همچنين با بيان اين كه طرح اين موضوع به هيچ وجه سياسي نيست، افزود: اين موضوع از قبل مطرح بوده است و در جلسات كارشناسي به اين نتيجه رسيده ايم، آقاي پورمحمدي نيز نظرات خود را در اين زمينه اعلام كرده اند.
سرپرست وزارت كشور در ادامه گفت: اين تغييرات مراحل خود را پشت سر گذاشته، اما به دلايلي اجراي آن به تاخير افتاده بود كه بازنگري مجدد آن در هفته گذشته انجام شد، مراحل نهايي آن نيز به زودي آماده و هفته آينده ابلاغ مي شود.
هاشمي گفت: بخش اول اين تغيير و تحولات تشكيلاتي و در سطح وزارتخانه و استانداري ها صورت مي گيرد. در پست هاي سازماني و مجموعه معاونت ها نيز برخي ادغام ها و يا تغييرات را داريم و براي نمونه در استانداري ها پست هاي معاونت ها حذف و اضافه خواهد شد.
هاشمي در پايان در پاسخ به اين پرسش كه آيا استعفاي «اكبريان» معاون بين الملل و ارتباطات وزارت كشور، پذيرفته شده است؟ گفت: ايشان از قبل استعفا كرده اند و اين استعفا پيش از اين هم از سوي جناب آقاي پورمحمدي پذيرفته شده است؛ اما من از ايشان خواهش كردم به لحاظ اين تغييرات در خدمت ايشان باشيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.